dinsdag 3 april 2012

Thunder in the Loft V

Komende zaterdag staat de voorlaatste race van het seizoen op de E&L Raceway op het programma. Het is alweer de vijfde Thunder in the Loft race, waar gereden wordt met de Scalextric Nascars. Dit is ook de enigste klasse waar dit seizoen alle zeven de rijders van het Zootje Ongeregeld aan hebben deelgenomen. In ieder geval worden het weer spannende races in gelijkwaardige auto's. Zoals het er nu uitziet zullen er vier rijders aan de start staan en dan kunnen we waarschijnlijk vier heats rijden. Buiten Lars en mij zullen ook Arjan en Paul komen rijden. Arjan is nog volop met Jimmy in gevecht om de vierde plaats in het baankampioenschap. Jimmy heeft een race meer gereden, maar omdat hij nu iet zal starten heeft Arjan de kans om het gat naar Jimmy weer te dichten. Dit beloofd dan een mooi gevecht te worden tijdens de laatste race in mei. Paul heeft de derde plaats al binnen, hij heeft nog geen race gemist en heeft voldoende voorsprong op z'n naaste belagers, zodat hij niet meer in te halen is. Het gevecht om het baankampioenschap is echter nog in volle gang. Dit gaat tussen Lars en mij en er zitten maar zes punten verschil tussen ons beiden, waarbij ik de eerste plaats inneem. Indien Lars wint zit er nog een kleine kans in dat hij het kampioenschap nog kan winnen, maar dan moet ik in ieder geval vierde worden, als ik hoger eindig wordt het voor Lars heel erg moeilijk. In ieder geval staat er weer een middag gezellig slotracen op het programma en dat is het belangrijkste.

Edje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten