woensdag 18 september 2019

10 jaar Zooitje Ongeregeld....

....zoals al eerder vermeldt bestaat het Zooitje Ongeregeld dit seizoen 10 jaar. Dat gaan we op zaterdag 5 oktober vieren met een jubileumrace, maar ik wil dit feit ook delen met de lezers van deze blog, vandaar dat de komende weken in het teken staan van foto's uit de oude doos. Het is trouwens verbazingwekkend hoe sommigen van ons door de jaren zijn veranderd.

Vandaag beginnen we met foto's van de eerste zes leden van het Zooitje Ongeregeld, toen nog allemaal lid van RBC Euroslotracing.

 De allereerste kop van deze blog.
Maurice was de eerste buiten Lars en mij die op de E&L Raceway 1.0 heeft gereden. 


 Niet lang daarna gevolgd door Paul, hier tijdens een onderonsje met een nog zeer jonge Lars.



Arjan was de volgende die zich bij de rest voegde.
En ook Jimmy was iedere keer weer blij als er geracet werd, al was het maar om puzzels te maken.

 De aanstichter van dit alles Edje, hier nog in de XXL uitvoering.

Binnenkort volgen meer foto's.

Edje.

2 opmerkingen:

  1. Tja, zooitje ongeregeld, uitleg overbodig!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Een par jaar geleden was ik lid van Euro slotracing Swalmen. Ik probeer de draad weer op te pakken. Ik ben opzoek naar informatie hoe ik een regelbare trafo kan aansluiten op mijn racebaan. Mijn baan bestaat voor het grootste deel deel uit SCX delen, aangevuld met Scalectrix baanstukken. De standaardtrafo is van SCX. Nu ben ik echter ook in het bezit van een regelbare 2AMP slotcar power. Deze gaat tot max. 18V.
    Ik zou graag willen weten of ik deze trafo kan gebruiken naast de bestaande en hoe ik dat moet doen of dat ik het bestaande startstuk met aansluiten voor de regelaars moet verwijderen?
    U mag mij ook bellen op 0653325996

    Alvast bedankt,

    Leo

    BeantwoordenVerwijderen