zaterdag 27 januari 2018

Voortgang restauraties

Zoals jullie weten ben ik een paar weken geleden begonnen aan de eerste twee restauratie projecten uit de kist die Arjan me heeft gegeven.

De Porsche in de opbouw fase....

....en op de baan.

De Slot-It Gulf Porsche 962 is inmiddels opgebouwd en heeft al een paar rondjes gereden. Er zitten nu nog PU bandjes onder, maar zodra alle groep C auto's klaar zijn worden deze allemaal voorzien van dezelfde soort rubber bandjes, hoogstwaarschijnlijk de Slot- It F22.

Hij reed alweer aardig goed.

De NSR Mosler is inmiddels in elkaar gezet, maar daar is nog wat werk aan. Ik heb er een paar rondjes mee gereden, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Dat verhaal wordt nog vervolgd. Omdat het rustig was en niet echt getraind zou worden voor races had ik tijdmeting niet aan de baan hangen, dus we kunnen nog niets zeggen over resultaten.

Een lege NSR Mosler in de opbouwfase.

Edje.

1 opmerking:

  1. Lekker bezig!! Ziet er goed uit. Waar sleutel jij? Ik ben net begonnen als thuisracer en heb nog een hoop te leren. Ik woon in waddinxveen. Groeten Igor

    BeantwoordenVerwijderen