zaterdag 1 december 2012

Workshop nieuws

Afgelopen zondag heb ik weer eens een middagje in de "workshop" doorgebracht. In die tijd heb ik de beide NSR Corvette's helemaal volgens reglement opgebouwd, deze zijn nu helemaal klaar voor de eerste race. Uit een eerste test blijkt dat de auto's, zoals verwacht, met de rubber bandjes iets langzamer zijn. De verwachting is wel dat als we eenmaal aan het rijden met deze bandjes gewend zijn, de tijden wel weer omlaag gaan.

Ook de Slot- It Toyota die Lars in Moers heeft gewonnen is inmiddels raceklaar. De eerste tests zijn nog niet helemaal naar wens verlopen omdat het nogal moeilijk is lood in de auto te krijgen. Met het nieuwe type motor is hij wel snel, maar niet zo handelbaar als bijvoorbeeld mijn Jaguar. Er zal nog wel eens aan de auto worden gewerkt om te proberen hem beter te krijgen.


Alle drie de auto's bij elkaar, de oranje Corvette is die van mij, de andere twee auto's zijn van Lars.

Edje.

2 opmerkingen:

  1. Probleem heb ik dus ook met de toyota, geen plaats voor lood.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik hem voor plastic nog wel goed kan krijgen, maar voor hout word het moeilijk, of ik moet eens gaan kijken voor dat kneedbaar gewicht van Slot- It.

    BeantwoordenVerwijderen