zaterdag 24 november 2012

Lars verslaat zijn ouweheer

De finale van de NSR Classic Cup is verreden en daarmee is de serie in deze vorm tot een einde gekomen. Voor deze laatste race stonden 14 rijders aan de start. Edje was vrijwel zeker van de tiende plaats in het kampioenschap, maar wilde natuurlijk evengoed een goede race rijden. Lars stond twaalfde in de stand en kon nog elfde worden, maar dan moest hij wel een hele goede race rijden.

Voor mezelf ging het vandaag helemaal niet, vanaf het begin heb ik een beetje op de vierde plaats in de heat rond gehobbeld, terwijl Lars een hele mooie, constante race reed. De vele uitvliegers hebben me natuurlijk niet geholpen, maar vandaag ging het gewoon helemaal niet, de concentratie was er helemaal niet. Uiteindelijk werd ik vierde in de heat en elfde algemeen en kwam ik in de eindstand op de tiende plaats terecht.

Lars wilde vandaag weer zijn eigen stukje schrijven. Ik begon op baan 3. Na de start ging het goed en reed ik vooraan mee op de 2de plaats.Na een tijdje reed ik eerste. Ik reed op de 1ste plaats tot dat ik eruit moest. uiteindelijk werd ik 2de. Daarna was er prijsuitreiking ik werd 12de en kreeg een Slot-It Toyota.

De uitlag van de race is hier te vinden en de eindstand in het kampioenschap is hier te vinden.

Edje en Lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten