donderdag 16 augustus 2012

Weekendje racen

Ondanks dat er tropische temperaturen zijn voorspelt voor het komend weekend gaan we toch twee dagen racen, althans ik wel, Lars gaat alleen op zaterdag mee.

Op zaterdag rijden we weer naar Mülheim voor de NSR Classic Cup. Met tot nog toe 15 inschrijvingen een beetje magertjes bezet, maar dat heeft natuurlijk alles met de vakantietijd te maken. De beide Ford MKIV en de Porsche 917 staan er klaar voor. Het wordt voor ons de tweede race op deze baan en het gaat er dan alleen om om de baan beter te leren kennen, niet voor de punten. De Ford GT40 is verkocht aan Arjan, dus die heeft een dagje vrij. Mocht iemand nog interesse hebben, de Porsche 917 is ook te koop.

Op zondag ga ik naar het Circuit van Zolder, waar ik een race van de ADAC Youngtimers ga bekijken. Deze rijden, in combinatie met nog andere historische klassen hun races. De camera gaat weer mee, dus er zullen ook weer foto's volgen.

Edje.

2 opmerkingen:

  1. Suc6! Is het een NSR Porsche 917? En welke uitvoering? De gulf heb ik nl al. Voor een andere uitvoering heb ik interesse. De NSR 917 rijdt op mijn houten baan heel goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks. Het is inderdaad een NSR Porsche 917 in de Fitipaldi, Reutemann uitvoering van de 1000km van Buenos Aires. Het doosje en de originele achterbandjes heb ik ook nog erbij. Ik heb je net op FB gevonden en toegevoegd, kunnen we daar misschien de rest afhandelen via PM.

    Edje.

    BeantwoordenVerwijderen