donderdag 21 oktober 2010

Deel 2 Open Klasse

Afgelopen woensdag werd deel twee van race twee in de Open Klasse verreden. De Mosler van Lars was inmiddels weer gerepareerd en hij reed buiten mededinging mee. Met de iets tammere motor ging het een stuk beter en reed hij de race van z'n leven. Lars bleef uiteindelijk op 130 ronden steken.

Edje ging de strijd weer aan met Paul. Beiden met een Scalextric Camaro. Was het de vorige keer Edje die de onderlinge strijd won en deed hij dat op de E&L Raceway nog eens dunnetjes over, ditmaal was het Paul die revanche nam. Edje lag wel even voor Paul, maar al snel bleek dat Paul z'n auto veel beter voor elkaar had en ook nog eens beter stond te rijden. Uiteindelijk was het eindresultaat 113 om 111 ronden. Werk aan de winkel dus voor Edje. Paul, van harte gefeliciteerd. Hopelijk wordt het allemaal nog een beetje closer de volgende keer.

Uitslag:

1e Ron Gerrits 152 03:32.795 Spons
2e Tim Young 152 03:34.429 Spons
3e Alex Leistra 145 03:36.574 Spons
4e Ton Schols 144 03:36.893 Spons
5e Bob Young 143 03:32.633 Spons
6e Frankieboy 143 03:34.587 Spons
7e Remon Hannink 141 03:29.760 Spons
8e Stan de Wolf 141 03:30.827 Spons
9e Laurens 139 03:38.373 Spons
10e Brian Leistra 137 03:34.982 Spons
11e Paul Kessels 137 03:36.103 Spons
12e Danny 136 03:36.271 Spons
13e Mario 132 03:37.319 Spons
14e Beer 130 03:36.566 Spons
15e Martin van Vegchel 123 03:30.946 PU
16e Lars Clout 121 03:38.228 PU
17e Arjan Biekens 120 03:33.727 Spons
18e Marc Slaats 116 03:43.085 PU
19e Paul van Nuil 113 03:35.384 PU
20e Edwin Clout 111 03:32.963 PU

Edje.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Edje,

    Bedankt voor de felicitaties. Mijn "overwinning" ligt denk ik niet aan het feit dat ik de auto beter voor elkaar heb, want ik heb er verder niks meer aan gedaan. Ik denk dat ik de auto steeds beter onder controle krijg en daardoor minder uitvliegers heb en de uitvliegers die ik had waren vaak niet eens aan mijzelf te wijten, maar dat terzijde. Op naar de volgende race, want ondanks de opmerkingen van sommige mensen, laten we ons toch niet uit het veld slaan toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Paul,

    Tja, daar zeg je zowat, dan had ik m'n auto slechter voor elkaar dan jij en je was inderdaad een stuk baan vaster dan ik. Ook ik had last van uitvliegers van anderen, maar ook door mezelf en dan net te veel. Volgende keer schuur ik de bandjes niet meer voor de race.

    Ik laat me niet uit het veld slaan, maar ik erger me altijd wat eerder als anderen, trekt wel weer bij en het is allemaal maar geleend, dus het komt ook een keer terug.

    BeantwoordenVerwijderen