zondag 11 april 2010

Toch wat scenery.

Zoals ik al eerder had aangegeven, ben ik niet de man van scenery. Ik vindt het allemaal heel erg mooi, maar kan me de tijd eigenlijk niet af doen om er zelf rustig voor te gaan zitten. Toch begon de E&L Raceway me nu toch te storen omdat het er zo kaal was. Dus werd besloten om de baan een beetje aan te kleden.


Turn 2.

Toevallig waren bij de discount winkel Lidl de grasmatten in de aanbiedeing. Voor 16 Euro werden er twee opgehaald en met nog twee bussen bouwschuim, kwam het totaal van de scenery uit op het luttele bedrag van 26 Euro. Verf stond er nog en wel uit de Nepal serie en mooi om rotsen mee te verven.


Een bergje, of toch een hoop....., beslis zelf maar.

Het ziet er nu toch een stukje beter uit langs de baan, alleen is er een stuk waar ik absoluut niet meer aan kan komen zonder het hele zwikkie af te breken, dus dat blijft dan maar kaal, al ligt dit stuk wel verscholen achter de fly over.


Een heuvel gemaakt van tempex, afvalhout en grasmat.

Zoals jullie kunnen zien is het niet veel bijzonders, maar het is in ieder geval niet meer zo kaal allemaal.

Edje.

7 opmerkingen:

  1. Edje, petje af, nooit gedacht dat dit zou ooit gebeuren! zo een kaal bedoeling is nooit leuk, op en langs de baan dan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is misschien niet veel, maar het ziet er toch een stuk beter uit. En zoals je zelf al zegt, veel hoeft het niet te kosten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het begint met een grasmatje, bergje hier en daar en voor je weet zit je avonden allerlei scenery prulletjes te schilderen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. denk niet dat Ed ieder avond allerlei prulletjes gaat schilderen......maar ja, je weet het maar nooit! de wonderen zijn de wereld niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk inderdaad niet dat ik iedere avond ga zitten schilderen, maar zo af en toe iets toevoegen kan misschien geen kwaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil je goedkoop en zonder veel werk wat gebouwen hebben kijk dan eens hier
    carrera4fun.de Kan Lars ook meehelpen

    BeantwoordenVerwijderen