zondag 4 december 2016

De raceruimte

In een eerdere bijdrage had ik vermeldt dat ik op 3 december naar een 1:24 race in Düsseldorf zou gaan. Daar ben ik uiteindelijk niet naar toe geweest en de reden daarvoor is simpel. Net voor het weekend werden de Rhein- Erft Youngtimer datums voor 2017 bekendgemaakt. Helaas bleek dat ik maar aan drie van de zes wedstrijden zou kunnen deelnemen en van deze drie waren er twee een flink eind rijden. Tel daarbij op dat een beetje auto om mee te kunnen doen ook rond de €250,- kost en dan weet u waarom ik deze beslissing heb genomen.

Wat ik wel heb gedaan is verfwerk in onze raceruimte. Daar staan en hangen een paar kasten in verschillende kleuren. het was al langer de bedoeling om deze in een uniforme kleur te verven en daar ben ik nu mee begonnen.




Ook zal ik de plaat bij rijders plaats 1 in dezelfde kleur verven en nog een paar kleine wijzigingen doorvoeren. Op 16 december zal alles er pico bello uitzien. After foto's volgen later deze week.

Edje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten