vrijdag 22 april 2016

De baan is klaar

Inderdaad, de nieuwe E&L Raceway is helemaal klaar om te getest te worden. Het is zelfs zo dat ik op het moment zit te wachten op gasten om de baan te komen testen. Maar genoeg gepraat, hier zijn wat foto's van de baan en schok horror, ik heb zelfs al de scenery klaar. Ik heb zelf al stiekem wat rondjes gereden en het officieuze zonderecord staat nu op 3,904 seconden op baan 2, met de NSR Aston Martin Vantage.

Bandenstapels.

 Pitstraat & "The Esses"

 Nieuwsgierig publiek.

 Pits.

 Eigen gefabriceerd hekje, nu ook nog afgeschermd met bandenstapel.

Intussen heb ik ook Arjan z'n Corvette van een nieuwe motormount voorzien, dat blijft toch de zwakke plek van de NSR GT3 auto's. Ook een van de auto's van mij heeft een beschadiging in de motormunt. Inmiddels zijn de nodige onderdelen besteld bij Slotracing2go.

Lager bevestiging gebroken.

Aan het werk.

Edje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten