maandag 14 maart 2016

Vooruitgang

Afgelopen weekend is er weer vooruitgang geboekt aan het nieuwe racehonk. Zo hebben Lars en ik een kast opgehangen, is er eens flink opgeruimd en heb ik de spinnenwebben eens verwijderd. Sommigen zaten er volgens mij al in, van toen ik zelf nog thuis woonde. Ter verduidelijking, ik heb het huis waarin ik ben opgegroeid gekocht, dus ik ben nu weer terug op mijn oude stekkie.

Een stuk van een oude kast, hergebruikt.

Komende zaterdag gaan we eens naar een van de bekende bouwmarkten om hout, kabelgoten, kabel en weet ik wat meer te bestellen. Dan mogen ze het een week later afleveren en kan de bouw van de tafels beginnen.

Edje.

2 opmerkingen:

  1. Dus binnenkort kunnen jullie weer racen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel de bedoeling. Ik hoop in mei de baan zover te hebben dat alles functioneert, daarna moet nog wat aan de afwerking van de ruimte worden gedaan (likje verf hier en daar).

    BeantwoordenVerwijderen