dinsdag 13 januari 2015

Sleutelen

Zoals ik al in het raceverslag aangaf was me de motormount van de NSR Corvette gebroken. Deze moet dus vervangen worden, wat me ertoe bewoog om dat vandaag te gaan doen. Jammer genoeg breken de motormounts van de NSR GT3 auto's nogal graag, Paul heeft hier ook al last van gehad. Daarom ga ik in plaats van een, twee van die dingen op voorraad houden, want de kans zit erin dat de dag komt dat twee van die dingen breken en dan moet er wel een reserve bij de hand zijn.

De gebroken motormount. De breuk bij het glijlager is duidelijk te zien.

Omdat de motormunt toch uit de auto moet, heb ik meteen besloten om de hele auto uit elkaar te draaien en deze eens goed schoon te maken en opnieuw op te bouwen.

Zo ziet het geheel er nu uit.

Daar ik toch bezig was met sleutelen heb ik meteen alle onderdelen bij elkaar gezocht om een chassis op te bouwen voor de komende Souterrain Cup. Ik heb alle onderdelen bij elkaar om een compleet chassis op te bouwen, alleen de kap zal van een andere auto moeten worden afgehaald.

Edje.

2 opmerkingen: