zondag 26 mei 2013

Spa Classic

Vandaag ben ik met Paul van naar Spa- Francorchamps geweest voor de Spa Classic. Normaal lopen we tot in de bocht Bruxelles, maar vandaag was het weer zo slecht dat we ons zo dicht mogelijk bij het paddock hebben gehouden. Zo hebben we een tijdje op de tribune bij de F1 pits gezeten en ook boven op het pitgebouw gestaan, waar we tussendoor even konden schuilen. In ieder geval was de temperatuur zo laag dat we op 25 mei warme chocolademelk hebben gedronken. Door hier te klikken gaat u naar een foto album van de Spa Classic.

Edje.

5 opmerkingen:

  1. Mooie auto's!! Zag aantal Targa Florio autos en als ik me niet vergis ook een Porsche 907k (die ik van jullie heb gekregen)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en foto 35 is wat voor Porsche Harry, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er reden inderdaad weer een paar mooie auto's rond. Ik ben meer van de oude Ford toerwagens en de V8 motoren, dus met een aantal Lola T70's zat dat wel goed.

    De Porsche in foto 35 staat niet in brand, maar schoot verschrikkelijk grote vlammen uit de uitlaten tijdens het opschakelen, hij won die race, en er reden in die klasse zelfs sportscars mee. Ik heb hem ook nog gefilmd, maar moet daar nog iets van zien te brouwen, samen met een paar andere filmpjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De 917k is dus behalve op mijn baan ook nog eens suc6 op de echte baan, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was de vlammende Porsche van foto 35 die won, ik weet niet wat daar allemaal achterin lag, maar hij was sneller dan de 935K's die aanwezig waren. Een 917K was helaas niet aanwezig, die heb ik nog niet in actie gezien, zou wel eens mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen