zondag 21 oktober 2012

Uitslag NSR Classic en workshop

U had de uitslag van de NSR Classic race in Moers nog van ons tegoed. Deze is hier te vinden. De huidige stand in het kampioenschap is hier te vinden. Meer dan de tiende plaats algemeen zal er waarschijnlijk niet inzitten. Lars kan nog elfde worden, een goede prestatie omdat hij een race minder heeft gereden dan mij.

Ik ben ook maar eens aan mijn NSR Corvette begonnen en liep meteen tegen een probleem. Bij het uithalen van de motor brak een steuntje van de motormount. Gelukkig wordt de motor vastgeschroefd, maar we gaan voor de zekerheid twee nieuwe mounts aanschaffen, zodat hier niets fout kan gaan. De andere zullen we dan als reserve gebruiken. Op het moment ligt een babyking motor in te lopen, deze zal in mijn auto komen te liggen. De auto van Lars is aan de beurt als die van mij klaar is. De eerste race in het NSR GT3 kampioenschap staat op 22 februari 2013 gepland.


Zo ligt de Corvette er op het moment bij.

Edje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten