zaterdag 22 september 2012

NSR Classic

De laatste NSR Classic race in Mülheim is weer gereden, de laatste twee races vinden beide plaats in Moers. Ondanks dat er maar 12 inschrijvingen waren, kwamen toch 16 rijders opdagen. Dit keer heb ik maar een korte training gereden en daarna spaghetti gegeten.

Vandaag reden de rijders van de club uit Moers de eerste race omdat zij nog weg moesten, dus werd ik in de tweede race ingedeeld. In deze tweede race moest ik het opnemen tegen Lars, Lothar, Micha en Frances. Frances had schijnbaar goed geoefend en er was ook nog iets aan de auto gedaan waardoor ze gewoon niet bij te houden was. Vorige wedstrijd eindigde ze nog vlak achter me, maar nu was ze niet te houden. Aanvankelijk was het Lothar die de leiding nam en joeg ik achter hem aan. In de tweede stint had Frances echter de leiding overgenomen en kon ik Lothar ook verschalken, waardoor ik weer op de tweede plaats rondreed. Dit was ook het hoogst haalbare, dus ben ik over het algemeen wel tevreden. Helaas vlogen een paar van onze collega's nogal vaak uit de baan op een onbereikbare plek, waardoor de stroom van de baan ging, waardoor het moeilijk was om in een goed ritme te komen. Uiteindelijk wist ik de race als tweede af te sluiten en werd ik twaalfde algemeen.

Over naar Lars.

Het begon goed ik lag 4de in de heat.Ik probeerde nog iemand in te halen maar dat lukte niet.Daarom probeerde ik maar uit te lopen en er niet uit te vliegen.Op het laatst ging het een stuk beter en ben ik in totaal op de 14de plaats gekomen.

Edje en Lars.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten