zondag 17 juni 2012

Spa Summer Classic

Vandaag heb ik weer een bezoek gebracht aan het Circuit Spa- Francorchamps en wel aan de Spa Summer Classic. Er stond een mix van Formule, GT's en Toerwagens aan de start. Helaas had niemand ander tijd om mee te gaan en ben ik in mijn eentje geweest. Aangekomen kwam ik erachter dat ik en geen petje en geen gehoorbeschermers bij me had. Omdat er geen F1 of Groep C auto's aan de start stonden viel het met het geluid wel mee, mensen die me kennen weten nu hoe mijn hoofd eruit ziet. Er scheen toch meer zon dan verwacht en ik hoef de zon maar te ruiken en ben verbrand. Het wordt tijd om een petje in de auto te leggen, zodat ik er altijd eentje bij me heb.



Een favoriete auto van mijn pa, de NSU TT. De beste man was in het paddock druk bezig met sleutelen, waarna de auto in de race al na een rondje of drie de geest gaf.



Een favoriete auto van mezelf, de Ford Cortina. Deze rijdt in het NK HTGT.



De auto met het beste geluid. Een Ford Grand Torino, in de uitvoering zoals hij in 1976 aan de 24 uren van Le Mans heeft deelgenomen. Gewoon een brute bak.



Een oude bekende uit de Autospeedway wereld. Tweevoudig wereldkampioen in de Superstox en oud Europees kampioen bij de Hotrods Anthony v/d Oetelaar. De rest van de foto's is hier te vinden.

Edje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten