donderdag 12 januari 2012

Online Suzuki Swift Cup

Vandaag weer eens een online race gereden met GT5. Dit keer werd er gereden met Suzuki Swift op het fictieve Trial Mountain circuit. Met 14 inschrijvingen waren de verwachtingen hoogespannen. Nu zijn er de laatste tijd nogal problemen met het onine gedeelte van GT5 en die speelden vanavond in zeer grote mate een rol in de race.

De eerste poging mislukte volledig, dus naar een andere room en opnieuw proberen. Er werd nog wel gestart met 13 rijders maar na een rondje of 5 waren er daar nog maar een stuk of 8 van over, de rest werd eruit gegooid. Na een tweetal ronden aan de leiding te hebben doorgebracht kwamen er al snel 3 concurrenten voorbij en had ik ronden lang een gevecht met Besam. Dit ging tot op het randje. Na een paar foutjes viel ik wat terug en halverwege de race was het tijd voor nieuwe bandjes.

Mijn verbazing was groot toen ik na een ronde weer vlak bij Besam zat en het hele spel opnieuw begon, nu af en toe zelfs over het randje. Op een gegeven moment crashte ik en nam Besam mee de muur in en het enige wat ik kon doen was sorry roepen. Het gevecht ging daarna echter vrolijk verder, maar na een paar kleine fouten moest ik Besam uiteindelijk toch laten gaan. Mijn verbazing werd echter nog groter toen GT5 mij, op de zesde plaats rijdende, als winnaar aangaf, wat voor grote hilariteit bij de rest van de deelnemers zorgde. Uiteindelijk is besloten om de race op een later tijdstip opnieuw te rijden, maar dat maakt allemaal niets uit, ik heb een avondje plezier gehad en een schitterende race gereden met Besam en dat is waar het toch allemaal om draait.

Edje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten