donderdag 24 november 2011

Nordschleife online

Na twee weken afwezigheid kon ik weer eens meedoen aan een online race. Op het programma stonden 5 rondjes op de Nordschleife, dus de RX8 van stal gehaald en zonder al te veel training aan de start verschenen.

In de kwalificatie een achtste tijd gereden, maar wederom een slechte start. Na een tijdje op de vijfde plaats rond te hebben gereden werd duidelijk dat de lage topsnelheid van de Mazda toch een groot nadeel was. Daarbij werden er nog een paar fouten gemaakt en zo kwam ik op de zevende plaats terecht. Na de pitstops lag ik nog steeds zevende maar moest uiteindelijk, na een fout in de vierde ronde, het hoofd buigen voor de tegenstander op de achtste plaats. De laatste ronde heb ik nog achter 'm aan gejaagd, maar dit mocht niet meer baten, dus bleef ik op de achtste plaats steken.

Wanneer ik weer ga rijden is nog niet duidelijk, aangezien er een paar drukke weken aan zitten te komen.

Edje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten