maandag 1 november 2010

En zo hobbyen we verder

Afgelopen weekend heb ik van een oud clubgenoot, voor een leuk prijsje, enkele auto's en een Hudy bandenslijp machientje overgenomen.

De auto's zijn een NSR Ford MKIV en een Marcos LM600. Deze bestaat uit een Fly kapje gemonteerd op een HRS 1 chassis. Met deze auto zijn al een aantal races verreden, maar hij ziet er nog goed uit.

De NSR Ford zal terug worden gebouwd naar ootb, dus geheel standaard. Deze zal dan door Lars worden ingezet tijdens de NSR Classic races in Moers en Mülheim. Op het moment ziet de auto er zo uit.

Omdat het m'n eerste NSR auto is, wist ik dus niet dat er verschillende maten inbus schroeven in worden gebruikt, dus het wachten is nu op zo'n sleuteltje. Ook moet ik er nog een origineel sleperschoentje voor zien te vinden omdat deze is voorzien van een Slot-It exemplaar. Ik wil proberen om de opbouw van de auto op de blog te zetten, alhoewel er niet veel spectaculairs mee zal gebeuren.

De Hudy is inmiddels al schoongemaakt en loopt als een zonnetje, dus ook voor het slijpen van de bandjes hoeven we de deur niet meer uit. Daarna heb ik de Marcos nog even getest en die rijdt ook, nu maar wachten op de inbus en dan kan die ook eens helemaal uit elkaar worden gehaald en schoon worden gemaakt.

Edje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten