maandag 16 oktober 2017

Dit was het weekend

Afgelopen weekend was E&L Slotracing twee dagen het toneel van trainingen, races, tips maar vooral veel lachsalvo's. Op vrijdagavond was een training annex knutsel avond gepland, waar Maurice en Geert zich voor aangemeld hadden. Nu wil het toeval dat ik niet zo lang geleden iemand uit Herkenbosch slotrace spullen te koop zag aanbieden op een Duitse Facebook pagina. Nu had deze jongeman nog een vraag en dacht ik, hij zit toch in de buurt, dus ik ga hem proberen te helpen. En omdat we toch open hadden op vrijdag heb ik Patrick uitgenodigd om eens langs te komen. Om een lang verhaal kort te maken woont Patrick sinds een paar jaar in de straat waar de eerste E&L Raceway lag en was hij dus bijna mijn overbuurman. We hebben Patrick een paar tips gegeven en volgens mij vond hij het wel gezellig want hij ging samen met Geert pas rond een uur of elf naar huis, met de mededeling dat het wel voor herhaling vatbaar is.

Op zaterdag werd er dus geracet waarvan al eerder uitgebreid verslag is gedaan, maar waar ik een bedankje aan Jolanda vergeten ben. Zij had voor het Zooitje Ongeregeld lekkere broodjes gezond gemaakt, bij deze dus nog bedankt.

En dan de zondag, eerst was het de bedoeling om naar de finale van de Nascar Euro series te gaan, maar met zo'n slecht bijprogramma in wat ze dan een Amerikaans weekend plegen te noemen, ben ik niet bereid om een eurootje of 30 af te tikken aan de kassa. Misschien naar het Open NK stockcar weekend in Lelystad dan, maar daar had ik eigenlijk geen zin in, en gegeven het feit dat de laatste race daar pas rond de klok van zevenen startte, ook hier een goede keuze gemaakt dus. In plaats daarvan heb ik een regelbau 703 bunker in een naastgelegen dorp bezocht, even bijgekletst met een bekende die me uitvoerig uitleg gaf over de bunker en daarna een lekker stuk zalm gerookt en opgegeten.

Edje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten