zaterdag 1 oktober 2016

Kort nieuws uit slotraceland

En wel van twee van de grote spelers in de markt, namelijk NSR en Slot-It.

NSR heeft, als preview, namelijk foto's vrijgegeven van de Corvette C7R, hun nieuwste telg in de GT3 familie. De auto is opgebouwd zoals alle voorgaande GT3 modellen, en zal voor races volgens het internationale GT3 reglement moeten worden omgebouwd. Ondanks de extra kosten, blijft de NSR GT3 klasse toch echt de leukste klasse die ik ooit heb gereden.

Keuze is er genoeg, zo zijn eerder al de Aston Martin Vantage, Audi R8, BMW Z4, Corvette C6R en de Porsche 997 uitgebracht. Ik weet zeker dat de C7R zijn weg naar de E&L Raceway zal vinden, vraag is, wie gaat hem als eerste inzetten, Paul?


De Corvette C7R, ziet er niet verkeerd uit.


Concurrent Slot-It zal in April 2017 met een speelkameraad voor de Alfa 155 DTM komen, namelijk de Opel Calibra. Misschien zijn beide auto's iets om hier op de baan te gebruiken bij evenementen, maar daar moet ik nog even over denken.

Edje.

2 opmerkingen:

  1. Tja, heel verleidelijk die Corvette. Koop ik hem en gebruik de motor en bandjes van die andere Corvette, of koop ik nog een motor en bandjes en bouw ik een 2e auto op?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mocht je alles ombouwen wil ik de oude Corvette wel overnemen, knap ik 'm op en hou hem als leenauto. Altijd makkelijk mocht er op een vrijdag met GT3 worden gereden.

    BeantwoordenVerwijderen