woensdag 18 maart 2015

NSR Aston Martin GT3

Zoals ik in de vorige post reeds heb vermeldt, heb ik van de overige leden van het Zooitje Ongeregeld een NSR Aston Martin GT3 gekregen en dan ook nog eens eentje waar ik zelf eigenlijk al een oogje op had laten vallen. Dat heeft het masterbrein dan toch maar mooi voor elkaar gekregen.

Nu ga ik niet te veel over de auto zeggen, het is een NSR, dus gemaakt om te racen, niet als schaalmodel en daar zal hij ook voor gebruikt gaan worden. Als ik graag een vitrinekast vol wil stouwen, ga ik wel statische modellen verzamelen, een slotcar moet de baan op.


Ik heb natuurlijk wel even op de website van Beechdean gekeken en daar staat een heleboel lekker ijs op.


Voor een anglofiel als mij is de Union Jack op het dak natuurlijk schitterend.


De coureur ziet er ook een stuk beter uit dan in de Classic modellen van NSR.



Mean front end.

Inmiddels heb ik ook de nodige onderdelen besteld om de auto om te bouwen naar het NSR GT3 reglement en met dank aan Slotracing2Go had ik de onderdelen binnen drie dagen binnen. Zondag besteld en woensdag in huis, prima service en ik hoef er de deur niet voor uit.

Edje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten