woensdag 20 maart 2013

Souterrain Cup

Komende zondag gaat de reis naar Voorhout. Paul en ik zullen daar deelnemen aan de souterrain cup, die wordt georganiseerd door Marc Stouten. Voor mij zal het de eerste souterrain cup worden, Paul heeft er vorig jaar al gereden, hetzij op een andere baan. Het zal een strijd worden tussen een aantal vooraanstaande slotracende bloggers uit het hele land.

De bedoeling is dat er gereden wordt met auto's die ooit aan de Targa Florio hebben deelgenomen. Dit vloeit voort uit het feit dat Marc de inspiratie voor zijn houten baan uit diezelfde Targa Florio heeft gehaald. Voor mij betekend dat, dat de twee NSR Ford MKIV's weer eens meegaan in de slot koffer. De bandjes worden geleverd door de organisatie en zijn eigengemaakte PU bandjes, ook een nieuwigheid voor ons.

Het gaat erom om met z'n allen een leuke dag te hebben en het is voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer een race buiten het Zootje Ongeregeld rijden.

Edje.

2 opmerkingen:

  1. Ik kijk er naar uit om iedereen weer te mogen ontvangen! Deze baan heeft wel een jaar overleefd. Of die bij een mogelijke nieuwe Souterrain Cup nog staat wordt twijfelachtig, haha! Baan komende zaterdag goed prepareren en kijken of portable baan rijklaar kan maken waar ik nog amper op gereden heb.

    Adres is Bleihof 49, 2215XT Voorhout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De 1e Souterrain Cup was inderdaad op dezelfde baan als zondag. Ik ben een keer eerder in 2011 geweest, toen inderdaad op een andere baan

    BeantwoordenVerwijderen