woensdag 8 september 2010

Auto's voor HvK race klaar

Afgelopen vrijdag arriveerde het pakketje HvK bandjes dat bij Overdrive in Leverkusen was besteld. Tijd dus om een aantal auto’s klaar te maken voor de HvK races. Voor Edje betekende dit twee Jaguars, een XJR9 en een XJR12 ombouwen en voor Lars werd een Sauber Mercedes voorzien van de lichtgekleurde bandjes. Na het aanbrengen van de bandjes is er lood in de Sauber geplaatst en heeft Lars uitvoerig met de auto op onze eigen baan getest. Komende week zal er, indien mogelijk, op de baan bij Euroslotracing worden getest. E&L Slotracing is nu helemaal klaar voor de volgende HvK race, die op 18 september in Mülheim zal plaatsvinden. We hebben keuze uit zes auto’s dus dat zal wel loslopen. Het doel van Edje is om hoger te eindigen als de 22e plaats in Witten, Lars wil gewoon voor de lol meerijden.

Edje.

2 opmerkingen:

  1. tuurlijk kan je daarmee testen, en ik denk zelfs na wat overleg op de avond zelf ook wel de openklasse-wedstrijd in mee rijden. In het reglement staat PU dusja...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bedoelde eigenlijk meer de tijd die we zelf hebben en de ruimte op de baan. Ik had me zelf ook al bedacht dat ik ermee in de open klasse kon testen, maar ik ga toch echt proberen de Camaro onder de 11 seconden te krijgen.....

    BeantwoordenVerwijderen