woensdag 28 september 2016

Korte uitleg over de racedagen (avonden)

Om verwarring te voorkomen wil ik even een en ander uitleggen over de verschillende evenementen die in de kalender staan en hoe we dit vanaf nu gaan doen.

In de kalender staan een aantal datums waarop de baan in gebruik of geboekt is. De races van Het Zooitje Ongeregeld, die altijd op zaterdagen plaatsvinden zijn besloten races, het is mogelijk om een kijkje te komen nemen, maar dan wel graag op aanvraag op e-mail adres: elslotracing@gmail.com

De vrijdagen waar vrij rijden bij staat zijn in principe voor iedereen toegankelijk. Ik ga hier wel onderscheid in aanbrengen, d.w.z. van pakweg 18.15 uur tot 19.45 uur voor kinderen en van 20.00 uur tot 22.00 uur voor volwassenen. De enigen die ook eerder kunnen komen zijn de heren van het Zooitje Ongeregeld, daar zij ook mee kunnen helpen met uitleg, tijdmeting, wedstrijdleiding etc.

Op andere momenten dat de baan geboekt is, is dit ten alle tijden besloten. Ik zit er wel aan te denken om, als ik zelf aan het sleutelen en testen ben, af en toe de zaak open te maken voor bezoekers. Dit zal zowel op de blog als op de Facebook pagina worden aangegeven, maar zal meestal pas kort van tevoren worden besloten.

Dan nog wat informatie over het vrij rijden. Eigen auto's morgen meegebracht worden, analoge auto's werken allemaal, behalve de 1:24 modellen, die zijn waarschijnlijk te breed voor een aantal van onze bochten. Digitale auto's moeten we testen, dat kan ik zo niet beoordelen, die van Carrera zullen waarschijnlijk geen probleem zijn. Voorts vraag ik voor het vrij rijden een kleine vergoeding om de kosten te dekken, daar staat tegenover dat ranja voor de kids en koffie voor de volwassenen gratis is. Een eventueel koekje en snoepje zijn ook on the house. Voor andere frisdrank vraag ik ook een tegemoetkoming in de kosten.

Dus hou deze blog en onze Facebook groep (E&L Slotracing) in de gaten voor evenementen. Mailen kan altijd naar elslotracing@gmail.com , ik zal dan zo snel mogelijk antwoorden, maar dit zal altijd na 18.00 uur zijn. Voor meer informatie over verjaardag feestjes of een avondje racen kan ook een mail worden gestuurd.

Ik hoop snel een aantal van onze lezers aan de baan te mogen begroeten. Let wel, de datums zijn niet op de mobiele versie van deze blog te zien, er moet echt naar de desktop versie worden gekeken.

Edje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten